torsdag 17 april 2014

Packad och glad

- På väg söderut igen


Glad Påsk heter det ju. Det tänkte jag ha och vill passa på att tillönska även er alla en sådan. Utom imorgon då skall man vara sorgsen. Om man nu är lagd åt det hållet.

Jag tänker mig mer att graden av bedrövelse i mitt fall blir kopplat till hur väl morgondagens cykeltur faller ut. Lycka var ledordet och det jag siktar mot. Det är inte så dumt att som omväxling till skogen cykla utmed havet.


Ris åt alla


Tanken med helgen är att det inte skall bli en repris av mitt förra besök i trakterna av Båstad utan en omtagning. Tandvärken jag hade förra gången lade effektivt sordin på stämningen.

Nu åker vi, Hey Ho, Let's Go...


/ J - aka chickenlegs

2 kommentarer:

  1. God tur och glad påsk! Passar på att tacka för väl beskrivna mödor och glädjor. Senaste cykelrapporten visade ju att inte alla växlar rostat ihop och att trampet bjuder på bra tryck. Hoppas nästa tur bjuder på "surroundupplevelse" och inte bara en-kanal. Mvh fr Peter som rullat betydligt kortare och , det måste erkännas, långsammare.

    SvaraRadera
  2. Turerna blev bra, några kommer det rapport på här inom kort! :-) Glad påsk!

    SvaraRadera