torsdag 11 juni 2015

Bloggarna som försvann

- Hur klantig får man bli?


Jo, jo misstag kan väl för all del begås men vissa känns mer onödiga än andra. Som det jag åstadkom idag. Jag raderade på något vis ut hela min lista över bloggar jag följer. Den som så snyggt återfanns längst ned på den här sidan till höger. 

Hur jag lyckades med den bedriften vet jag inte. Vad jag ämnade göra var helt enkelt att lägga till en blogg eftersom Mikael "Svizze" Svensson precis startat en där han ämnar presentera sitt förestående cykeläventyr från Haparanda till Ystad och illustrera resan i ord och bild. Ett sånt ämne är alltför lockande för att inte sprida vidare! 

Nåja, nu försöker jag återskapa listan igen vartefter jag saknar de bloggar jag brukar läsa. De första är redan tillagda men några vet jag inte ens om jag missat. Har du någon blogg som du anser att jag bör läsa? Säg till i så fall. 


/ J - klumpighet skola bliva mitt kännetecken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar