tisdag 4 augusti 2015

Träningstorka

- Ibland skall det bara jävlas


Jag fick i alla fall förklaringen till varför benen kändes tjuriga och till slut tvärdog på vägen hem under lördagsturen i helgen. Det var inte så att jag inte kunde hänga med men det berodde enbart på att det var ett distanspass i lugnt tempo. Benen var slut. Jag var magsjuk. 

Nu börjar jag hämta mig men så mycket tränat lär det inte bli på ett tag. Det skall packas för en härlig semesterresa vilket är prioriterat. Men under själva vistelsen var det tänkt att cyklas lite MTB. Av det blir det inget. Varför inte då? - JO, för att skitrepresentanterna för Cube inte ens behagat höra av sig än. Det var tre veckor sedan jag skickade in bilder för granskning angående det kedjestag som gick av. Inte ett svar eller livstecken sen dess. Det innebär, precis som förra gången det begav sig, att jag missar massor med rolig cykling för att de är så j-a senfärdiga. Komplett usel kundservice. 

Vissa saker fungerar bara inte - som Cube-cyklar

Det är tråkigt att behöva ta till brösttoner men är det den sortens publicitet de vill ha så skall jag se till att de får det. Med råge.  

Så av mountainbikesäsongen blev det inget - i år heller! Skall försöka hinna med en liten kvällstur på landsväg för sinnesfridens skull. 

Återkommer i Cube-ärendet. Antingen skärper de sig eller så lovar jag att se till att så många som möjligt får höra om hur de hanterar sina kunder. 


/ J - för stunden antikubist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar